DIMECRES, 18/09/2019 | 22:27 h

El futbolista abrerenc Raúl Moro Prescolí fitxa per La Lazio de Roma

6/9/2019

A principis d’aquesta setmana, el nostre veí Raúl Moro Prescolí va marxar cap a terres italianes, on el dimarts va signar un contracte amb el club de futbol de Roma, La Lazio. El Raúl va començar la seva carrera esportiva en el nostre municipi, a les categories inferiors de l’A.E. Abrera.

Posteriorment, el Raúl Moro va jugar futbol al Gimnàstic de Manresa, al RCD Espanyol i al F.C. Barcelona, la darrera temporada. El jove futbolista, de 16 anys, ha gaudit de totes aquestes experiències esportives. Cal destacar també les seves primeres actuacions a la Selecció Espanyola aquest any.

Ara, el Raúl Moro Prescolí afronta el repte de defensar els colors de l’equip italià La Lazio i disputarà el campionat “Primavera”, una competició reservada als jugadors amb una edat màxima de 20 anys i en el qual participen tots els equips de la lliga italiana, coneguda com la “Calcio”. El potencial i projecció del Raúl l'augura un futur prometedor. No seria una sorpresa veure’l debutar, ben aviat, a la màxima categoria del futbol italià.

El Raúl continua en contacte amb els amics i excompanys de l’A.E. Abrera, els quals no van dubtar en acompanyar-lo els moments previs al seu viatge cap a la nova aventura.

Des de l’Ajuntament d’Abrera, i especialment des de la Regidoria d’Esports, desitgem al Raúl Moro Prescolí molta sort en aquesta nova etapa de la seva carrera esportiva!