DIJOUS, 18/04/2024 | 20:11 h

Campanya de civisme a favor del descans del veïnat

30/8/2019

A les nits d'estiu, els espais públics com parcs i places apleguen un bon nombre de veïnes i veïns. Amb l'objectiu de reduir els sorolls nocturns en aquests espais, des de l'Ajuntament d'Abrera realitzem una campanya de civisme municipal per sensibilitzar la ciutadania en el respecte al descans del veïnat.

Amb els missatges "Abaixa el soroll, puja el civisme", "A Abrera respectem el descans. Abaixa el volum" i "Respecta el descans del veïnat", convidem la ciutadania a gaudir dels nostres espais públics amb un volum adequat, compatible amb el descans.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha explicat l’objectiu de la nova campanya: “En esta época veraniega, el tiempo nos hace convivir en los espacios públicos. A veces hasta altas horas de la noche. Esto a veces puede entrar en conflicto con las personas que al día siguiente vamos a trabajar. Por ello, vamos a lanzar una campaña de civismo en pro del respeto al descanso de las personas, en pro al silencio, para que favorezcamos actitudes en las que se pueda compaginar, de una manera natural, el descanso de las personas que tienen que ir a trabajar o que, simplemente, duermen por la noche y al día necesiten madrugar o se levanten temprano, con las personas que después de sus obligaciones o quehaceres quieran disfrutar de nuestros espacios públicos por la noche, con total derecho y libertad. Eso sí, con total respeto y total civismo. Se puede disfrutar de los amigos, de la compañía de nuestros seres queridos en un volumen adecuado que sea compatible con el descanso y el civismo de nuestras vecinas y vecinos”.  Escolteu les declaracions de l’alcalde a la part inferior d’aquesta pàgina.

La campanya de comunicació posa èmfasi en els parcs del municipi amb més afluència de veïnes i veïns durant les nits d’estiu.

Entre totes i tots millorem Abrera! "Abaixa el soroll, puja el civisme”.