DIMARTS, 19/11/2019 | 22:12 h

• Casal d'Estiu 2019
  • Casal d'Estiu 2019 a Sant Hilari

Finalitzem el Casal d’Estiu i l'Escola Esportiva del mes de juliol

26/7/2019

Aquest divendres hem finalitzat el Casal d’Estiu 2019, que s’ha dut a terme de l’1 de juliol al 26 de juliol en horari de 09.00 h a 13.00 h, a l’Escola Francesc Platón Sartí amb una assistència de 263 infants. Avui també hem finalitzat l'Escola Esportiva d'Abrera, amb 423 nens i nenes. Bon estiu a totes i tots!

En l’últim dia de Casal d’Estiu, hem convidat a les famílies dels infants per poder veure una exhibició de ball ambientada en la ciència-ficció que han preparat els infants conjuntament amb els i les monitores durant el llarg del Casal. També hem pogut veure un recull de fotografies de totes les activitats que s’han fet durant aquest mes de juliol. Per finalitzar, els infants han gaudit d’una gran festa d’escuma amb música.

L'Escola Esportiva també ha finalitzat les seves activitats amb jocs d'aigua. Enguany, hem ofert activitats recreatives refrescants, a la Piscina Municipal d'Estiu i al Centre Aquàtic Municipal; i fora de l'aigua, al Pavelló Poliesportiu Municipal, a l'Escola Ernest Lluch, a l'Escola Josefina Ibáñez, al Gimnàs Municipal, als parcs, parcs infantils i altres indrets a l'aire lliure del nostre municipi. D'altra banda, com en edicions anteriors, des de l'Escola Esportiva d'Estiu hem organitzat diferents sortides, per tal de donar a conèixer als nostres nens i nenes altres municipis i instal·lacions, com a les Coves del Salnitre a Collbató, el Castell de Gelida, i el Parc d'atraccions Sportcenter Land a Terrassa, entre altres indrets.

Casal d'Estiu de setembre

Recordeu que oferim a les famílies el Casal d'Estiu al mes de setembre. Més activitats i disbauxa per a tots els nostres menuts i menudes! El casal es realitzarà del dilluns 2 de setembre al dimarts 10 de setembre, ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h a l’Escola Francesc Platón Sartí (Salvador Espriu, 3).

El període d’inscripció del Casal de setembre ha finalitzat, però en cas d’informació o dubtes podeu contactar amb nosaltres enviant un email a infancia@ajuntamentabrera.cat o trucant al telèfon 93 770 43 34. Properament us oferirem la programació i organització del servei.

"Des de la Regidoria d’Infància agraïm la confiança de les Famílies un any més en el nostre Casal d’Estiu, que en aquest darrer curs ha presentat la novetat d’elaborar un vídeo en que les menudes i menuts han pogut apropar-se i conèixer el nostre patrimoni mentre s’ho passaven d’allò més bé. Amb el Casal d’Estiu de setembre seguim oferint un espai educatiu i de lleure per a la nostra infància on s’ho passin d’allò més bé, amb l’objectiu d’acompanyar les famílies en la tasca de la conciliació familiar i laboral", ha destacat la regidora d'Infància, Giulia Mirto.

Bon estiu a tots els infants i les seves famílies!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25