DIJOUS, 28/03/2024 | 22:35 h

Homenatgem la companya Paquita Gómez per la seva jubilació

15/7/2019

El divendres 12 de juliol va ser l’últim dia de feina al Departament de Gerència de l’Ajuntament de la nostra companya Paquita Gómez, després de 40 anys de servei a Abrera. Familiars, companyes i companys vam participar en un emotiu i merescut homenatge que va tenir lloc a la sala de plens del consistori.

L’alcalde, Jesús Naharro, va agrair la gran feina realitzada per la Paquita Gómez a l’Ajuntament d’Abrera durant quatre dècades a diferents departaments com el Gabinet d'Alcaldía i el Servei de Gerència, fent-li entrega, en nom de totes les persones que formem part de l’Ajuntament, d’una placa commemorativa per la seva jubilació. També l’ex Gerent de l'Ajuntament, Ferran Alberdi, va agrair a la nostra companya Paquita la gran feina realitzada al servei del municipi.

Seguidament, dos néts de la Paquita Gómez van dedicar a la seva àvia una bonica poesia que va ser rebuda amb forts aplaudiments. A continuació, els i les assistents a l’acte de comiat vam veure un emotiu vídeo realitzat per les companyes de feina, amb un recull de fotografies i missatges de comiat. Les companyes de la Paquita també li van entregar diversos regals i una tarja de felicitació.

L’acte va finalitzar amb una foto de grup davant l'Ajuntament i un pica pica, gentilesa de la Paquita Gómez.

Des de l’Ajuntament felicitem la Paquita Gómez pel seu treball i dedicació al nostre municipi. Enhorabona!