DISSABTE, 20/04/2024 | 08:50 h

Diferents corredores i corredors del Club Atletisme d’Abrera participen a la Buff Epic Trail a Barruera

15/7/2019

Aquest cap de setmana es va disputar la nova edición de la Buff Epic Trail a Barruera, al costat del Parc de Aigüestortes on hi han participat algunes i alguns dels nostres veïns i veïnes integrants del Club Atletisme Abrera.

La Buff Epic Trail és una prova multi distància en què els nostres corredors i corredores van participar a les proves de 26km i marató (42km). A la prova de 26km i 1800 metres de desnivell van participar la Marta Vásquez amb un temps de 6 hores i 5 minuts, la Pili Prescolí amb un temps de 5 hores i 50 minuts i l’Anabel Molina amb un temps de 6 hores i 44 minuts.

D’altra banda, la Raquel Córdoba amb un temps de 6 hores i 59 minuts i el José Miguel Uribe amb el mateix temps van completar els 42km de la prova de la marató amb 2800 metres de desnivell.

Els esportistes van poder gaudir i patir alhora d'una prova molt important inclosa en el Campionat del Món de Curses de Muntanya. Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem els nostres corredors i corredores i els animem a continuar fent proves d’aquest tipus.

Ànims i a per la següent!