DIJOUS, 28/03/2024 | 14:22 h

Participa al V Concurs de Fotografia d’Esports de Muntanya i Natura 2019

12/7/2019

Últims dies per participar al V Concurs de Fotografia d’Esports de Muntanya i Natura 2019, que organitza el Centre Excursionista d’Abrera amb el suport de l’Ajuntament d’Abrera, la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, l’Associació d’Entitats Excursionistes del Baix Llobregat i Esports Abrera.

Aquest concurs de fotografia té com a objectiu el foment de la fotografia en general i especialment la fotografia de muntanya i de la natura. Es poden presentar un màxim de dues fotografies originals i d’una mida de 30x40 cm, a ser possible muntades en un suport dur.

Admissió d’obres

Les obres s’han de lliurar al local social del Centre Excursionista d’Abrera (C. Major, 22), els dimarts de 19 h a 21 h o al lloc que es pugui acordar amb cadascú dels participants. El termini d’admissió finalitza el proper dimecres 17 de juliol.

L’exposició de les obres presentades i el veredicte del jurat tindran lloc al setembre, en el marc de la celebració de la Fira d’Entitats Esportives d’Abrera, que enguany tindrà lloc el dissabte 21 de setembre al Parc de Can Morral.

Premis

Hi haurà dos premis. El primer premi està dotat d’una targeta regal per bescanviar a la botiga Esports Abrera per valor de 200 euros. I el segon premi serà una targeta regal també per bescanviar a Esport Abrera per valor de 100 euros.

Més informació

Per a més informació podeu adreçar-vos al Centre Excursionista d’Abrera, al carrer Major 22, a través de l’adreça de correu electrònic info@ceabrera.org o visitant la seva pàgina web www.ceabrera.org.