DILLUNS, 18/11/2019 | 05:43 h

• Blog de l'Escola Municipal de Música d'Abrera
  • Pren la Paraula. Taller Escola Música

L’Escola Municipal de Música d’Abrera obre el seu nou blog! Descobreix-lo!

11/7/2019

Per poder estar al dia de totes les novetats de l’Escola Municipal de Música podeu subscriure-us i rebre còmodament un correu electrònic quan hi hagi actualitzacions de la pàgina.

L’Escola Municipal de Música d’Abrera estrena un nou canal de comunicació amb mares, pares, alumnes, músics i melòmans: el blog de l’Escola de Música. Consulta’l fent clic aquí

Amb aquest blog la nostra Escola de Música posa a l’abast de la ciutadania les noticies sobre totes les activitats musicals i concerts en que participa l’escola, concerts d’Abrera, calendaris actualitzat d’activitats del centre, els documents i autoritzacions necessàries al llarg del curs, entre d’altres.

També disposa d’un apartat de links d’interès per a músics i alumnes i un recull de les fotos d’alumnes de totes les activitats en que participa l’Escola. Si vols ser el primer en conèixer tot el que es prepara a l’Escola de Música subscriu-te a través d’aquest enllaç.

Descobreix el blog de l’Escola de Música d’Abrera!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25