DIMARTS, 12/11/2019 | 17:54 h

• Tanquem el cicle 'Els Dimecres Grans' del Casal d'Avis

Tanquem l'edició actual del cicle 'Els Dimecres Grans' del Casal d'Avis

27/6/2019

Més de 100 avis i àvies van assistir a la cloenda de 'Els Dimecres Grans' al Casal d'Avis d'Abrera, que va tenir lloc el dimecres 26 de juny passat. Vam gaudir del concert d'Ulises Ordúñez i Natasha i l'acompanyament de ball de la Núria Serra.

La gent gran del nostre municipi ha gaudit de diferents activitats i concerts durant tot l'any a l'edició 2019 del cicle "Els Dimecres Grans".

La darrera activitat ha consistit en un concert on els i les assistents van poder gaudir de la veu d'Ulises Ordúñez i Natasha en harmonia amb el ball de Núria Serra, en un espectacle molt emotiu. Hi van assistir un centenar de persones!

Ara des de l'Ajuntament d'Abrera i el Casal d'Avis tornem a preparar la programació per a la següent edició que engegarem el gener del 2020.

Us hi esperem a totes i tots!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25