DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:14 h

Emoció, esportivitat i diversió al 6è Torneig Vila d'Abrera de bàsquet!

19/6/2019

El Pavelló Esportiu Municipal d'Esports va acollir el dissabte 8 de juny passat el 6è Torneig Vila d'Abrera, organitzat pel Club de Bàsquet Abrera. Des de l'Ajuntament hem col·laborat en l'esdeveniment un any més. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Francisco Sánchez, van entregar els trofeus als esportistes.

El 6è Torneig Vila d'Abrera va comptar amb els equips masculí i femení del Club Basquet Abrera, els equips masculí i femení del club Nou Bàsquet Olesa i l'equip femení del Club Bàsquet Castellet.

En total hi van participar 54 jugadors i jugadores, classificats en els següents equips:

• Femenins (32 jugadores)

- C.B. Abrera (11 jugadores)

- Nou Bàsquet Olesa (10 jugadores)

- Club Bàsquet Castellet (11 jugadores)

• Masculins (22 jugadors)

- C.B. Abrera (11 jugadors)

- Nou Bàsquet Olesa (11 jugadors)

Podeu consultar els resultats d'aquesta competició al final d'aquesta pàgina i fent clic aquí.

Gran festa del bàsquet!

El Club de Bàsquet Abrera ha valorat molt positivament la competició. Pel director del projecte, Fran Gijón, "un año más se ha disfrutado de una gran fiesta de baloncesto en el 6è Torneig Vila d’Abrera, organizado por el Club Bàsquet Abrera. Un torneo creado para fomentar los valores de este deporte, establecer y mantener relación entre clubes y dar cierre a la temporada de competición 2018-2019, la cual ha sido increíble por parte de todos los equipos del club. En el evento se ha podido ver a diferentes equipos de la propia entidad y de pueblos vecinos compitiendo en un equilibrado y emocionante torneo que terminó con un concurso de triples".

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem el C.B. Abrera i la resta d'equips per la seva participació en aquest torneig de bàsquet!