DIMECRES, 17/07/2019 | 11:15 h

• Revetlles de Sant Joan
  • Cartell de les Revetlles de Sant Joan 2019 d'Abrera

Viu i gaudeix les revetlles de Sant Joan a Abrera!

21/6/2019

Com bé sabeu, aquest diumenge 23 de juny se celebrarà la revetlla de Sant Joan. Els veïns i veïnes que vulguin gaudir de la revetlla al nostre municipi ho tenen ben fàcil. A Abrera tindran lloc diverses revetlles de Sant Joan, tant al nucli urbà com als diferents barris. T’hi esperem!

Al nucli urbà, concretament a la plaça de Pau Casals, a partir de les 20 h es donarà el tret de sortida a la festa que hem organitzat des de l’Ajuntament d'Abrera, a la que tothom hi està convidat. Només heu de realitzar la inscripció prèvia a l'adreça actespublics@ajuntamentabrera.cat.

Les revetlles dels barris estan organitzades per les Associacions de Veïns amb la col·laboració de l’Ajuntament. A Ca n’Amat, la festa començarà a les 21 h, ambientat per l’equip de música de l’Associació de Veïns de Ca n’Amat fins a les 04.00 h.

També se celebrarà la revetlla a Can Vilalba, al Casal Social, a les 20.00 h. Hi haurà coca i cava per a tots i totes els i les assistents que podràn gaudir de la companyonia i el bon ritme fins a les 02.30 h aproximadament.

Per últim, també hi haurà festa a Santa Maria de Vilalba, concretament al parc de la Pista, a partir de les 20.00 h, amb amenització musical fins les 03.00 h.

Tots i totes ho passarem genial en un ambient festiu com és Sant Joan!