DILLUNS, 13/05/2024 | 12:47 h
  • carnaval

Celebracions de Carnaval a Abrera

7/2/2013

Des de dijous i fins diumenge Abrera celebra la festa de Carnaval amb diferents propostes. Dijous, al Mercat Municipal, es celebra el Dijous Gras. Durant tot el dia hi ha degustació gratuïta de botifarra d´ou i concurs de truites. Les truites s´han de lliurar entre les 9.00h i les 16.00h. A les 17.00h, té lloc l´acte d´entrega de premis i la degustació. També dijous, els avis del Casal de Santa Maria de Vilalba celebren el seu tradicional berenar de Dijous Gras.

Divendres, a les 18.00h, al Montserrat Centre Abrera, es celebra un concurs infantil de disfresses per a nois i noies d´entre 2 i 14 anys. Hi ha premis per als tres millors i un obsequi per a tots els participants. Cal formalitzar inscripció prèvia, que es podrà fer el mateix divendres, a partir de les 17.00h.

Per dissabte hi han diverses propostes: Al matí, d´11.00h a 14.00h, hi ha programats diversos tallers infantils. Al supermercat Caprabo del Montserrat Centre Abrera n´hi ha de maquillatge i globoflèxia. I al Mercat Municipal es fa un taller de màscares de Carnestoltes, al que cal inscriure´s prèviament trucant al telèfon 638 59 55 77.

A les 16.30h,
comença la Rua de Carnaval pels carrers d´Abrera, des de la plaça de Rafael Casanova fins a la plaça de Pau Casals. També hi ha concurs de disfresses, amb quatre categories dividides per edats, i premis per als tres millors de cadascuna d´elles.

A les 19.00h, hi ha ball i concurs de disfresses al Casal Social de Can Vilalba, organitzat per l´associació Salvemos el Castell de Voltrera. Hi ha un premi júnior, i un altre sènior. Dissabte a la nit hi ha diferents festes de Carnaval; a les 22.00h comença la del Casal Social de Santa Maria de Vilalba, amb ball i concurs de disfresses.
També hi ha concurs de disfresses, a partir de les 22.30h, al Bar Castell de Voltrera, al barri de Can Vilalba, amb música a càrrec de Dj Oscar; i també al gimnàs de l´escola Francesc Platón Sartí, on l´Ateneu Magarola fa ball amb música en directe, i concurs de disfresses, amb premis per a les tres millors. A la mitja nit, al local Lau-Buru del polígon Sant Ermengol, hi haurà festa de Carnestoltes amenitzada per Dj Emilio.

Diumenge, a les 18.00h, hi ha ball de Carnestoltes al Casal d´Avis d´Abrera.

Dijous, 7 de febrer de 2013