DIJOUS, 18/04/2024 | 03:53 h

Pintem Abrera amb el 42è Concurs de Pintura Ràpida

12/6/2019

El diumenge 9 de juny passat va tenir lloc als carrers, places i indrets del nostre municipi una nova edició del Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera que hem tornat a convocar des de l'Ajuntament d'Abrera.

El concurs es va dur a terme el diumenge 9 de juny, de 10.00h a 14.00 h. Hi han participat veïns i veïnes d'Abrera a partir de 18 anys. El tema dels quadres podia ser qualsevol aspecte d’Abrera, amb una grandària mínima de 38 cm x48 cm. Es pot fer servir qualsevol tècnica i procediment per a l’execució de l’obra.

Obres premiades

Les obres premiades en aquesta nova edició del Concurs de Pintura Ràpida d'Abrera 2019 han estat les següents:

• 1er premi: Vistes de l’Esglèsia de Santa Maria de Vilalba
  • 2on premi: Façana frontal de Can Martinet
  • 3er premi: Interior del bar Havana (plaça del Doctor Trueta)

El lliurament de premis es va efectuar el mateix diumenge 9 de juny a la Casa de Cultura, un cop finalitzada la deliberació del jurat. L'alcalde en funcions, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura en funcions, Francisco Sánchez, van entregar els premis als artistes guardonats. El primer premi ha guanyat una dotació de 800 €, el segon premi 600 € i el tercer premi 400 €.