DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:48 h

Gran èxit de participació en la Marató d'Spinning a l’aire lliure!

4/6/2019

La plaça de Rafael Casanova va acollir el dissabte 1 de juny al matí la Marató d'Spinning a l’aire lliure que organitzem des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de l’empresa PAIDOESPORT. La marató, amb una durada de 2 hores i 30 minuts, va comptar amb una participació del 100% amb 75 persones!

Els participants van gaudir d'una divertida sessió d'Spinning a l'aire lliure, animada pels monitors de PAIDOESPORT, amb bona música i bon ritme.  La jornada va ser molt festiva! Més del 90% dels assistents van aguantar les dues hores i mitja de marató. L'únic handicap va ser la calor. De tant en tant, a les persones que volien, se'ls hi feia una bona remullada per sobre. L'alcalde en funcions, Jesús Naharro, va saludar a tots els assistents.

Les sensacions i opinions dels participants van ser molt bones, van gaudir de la jornada i van expressar les ganes de tornar a repetir l'any vinent. Gràcies a totes i tots!

Spinning al CAM
Si us agrada l'spinning, us recordem que el Centre Aquàtic Municipal (CAM) ofereix classes d'spinning, amb sessions de dilluns a dissabte. Més informació al mateix Centre Aquàtic Municipal, trucant al telèfon: 93 770 51 00 i a l'email de l'equipament esportiu municipal feu clic aquí.

A Abrera fem esport, fem salut!