DIVENDRES, 19/04/2024 | 02:29 h
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

Ja estan obertes les inscripcions per a un nou curs d'ACTIC de nivell 1

28/5/2019

El Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera té oberta la inscripció per al curs d'Acreditació de Competències en Tecnologia de la Informació i de la Comunicació de nivell 1 que es durà a terme del dilluns 3 al dilluns 24 de juny.

El proper dilluns 3 de juny s'encetarà un nou curs d'ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologia de la Informació i de la Comunicació) de nivell 1. L'acció formativa es realitzarà del 3 al 24 de juny de 2019 en horari de 15.00 h a 18.30 h a les aules de Promoció Econòmica d'Abrera.

Per a més informació i formalitzar les inscripcions, les persones interessades s’han d’adreçar al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, a la primera planta de l’edifici del Mercat Municipal. També poden trucar al 93 770 01 02 de dilluns a divendres de nou a dues i les tardes de dimecres de dos quarts de cinc a set, o escriure un correu electrònic al següent email.