DILLUNS, 13/05/2024 | 03:18 h

El Cicle ‘Nits de Jazz’ abaixa el teló amb una gran afluència de públic

22/5/2019

El passat 10 de maig a les 22 h va tenir lloc el darrer concert del cicle Nits de Jazz 2019 a la Casa de Cultura, amb l’actuació de Guillem Arnedo Band & Celeste Alías.

Una cinquantena de persones van gaudir de la vetllada musical. El grup va presentar el seu programa "Let's Sing Oscar Hammerstein II". Format per Celeste Alías, Guillem Arnedo, Roger Mas, Jaume Llombart i Dee Jay Foster, van explicar els musicals que O. Hammerstein II va escriure juntament amb R. Rodgers i J. Kern i de nou editat per la discogràfica d’Ignasi Terraza, Swit Records.

En aquest nou treball interpreten peces seleccionades dels musicals Showboat, South Pacific, Oklahoma! i The King and I. L’energia del grup gira entorn del text i la melodia interpretada per la cantant Celeste Alías, deixant els espais justos per a la improvisació, sempre entesa com a part orgànica del tema.

Guillem Arnedo Band & Celeste Alías és la unió de músics amants de la tradició de jazz vocal de cantants reconeguts com Sinatra, Holiday o Nat king Cole. Destaquen a més les veus de Jaume Llombart a la guitarra i Roger Mas al piano. La resta de l’equip ve donat per la sòlida base rítmica formada per D.J. Foster al contrabaix i el mateix Guillem Arnedo a la bateria i dirigint aquesta banda d’amants del swing i la poesia.

El primer concert del cicle el va protagonitzar “Marcel Casellas Trio” i la Jam Session a càrrec de l’Escola Municipal de Música d’Abrera el passat mes d'abril, amb molta afluència de públic, en un acte inclòs a la celebració del Dia Internacional del Jazz.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es valora positivament el cicle, que ha conservat el seu esperit íntim i amb una programació de qualitat, apropant a Abrera artistes de gran prestigi dins el sector. La bona resposta per part del públic i la seva fidelització al cicle és un dels encerts d’aquesta cita musical nascuda al 2017.