DILLUNS, 13/05/2024 | 05:39 h

Les ballarines abrerenques de dansa urbana continuen sumant èxits en les seves carreres esportives!

22/5/2019

Les veïnes d’Abrera Ariadna Folch i Verònica Folch han continuat obtenint reconeixements en la seva taula classificatòria en diferents campionats de dansa urbana disputats arreu del territori.

Les marques que han obtingut les dues abrerenques de forma individual en els pòdiums disputats recentment són les següents:

Verònica Folch:

• 1ª posició Mini-Solista del Campionat ‘La Beat Dance’.
  • 3ª posició en la categoria Kid Hip Hop Solo del Campionat d’Espanya de Fit Kid i classificada pel mundial de l’any que ve.

Ariadna Folch:

• 2ª posició en la categoria Mini Solo, Duo, Trio Hip-Hop/Commercial del Campionat ‘Show your Dance’.
  • 3ª posició en la categoria Kid Jazz Funk Solo del Campionat d’Espanya de Fit Kid i classificada pel mundial de l’any vinent.

Ara ambdues esportistes estan treballant en la preparació de dos campionats que es disputaran al juny.

Moltes felicitats, campiones!