DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:56 h

Les Caramelles d'Abrera posen música al diumenge de Pasqua

24/4/2019

El diumenge 21 d'abril, els cantaires de Caramelles d'Abrera van realitzar la tradicional cantada de diumenge de Pasqua a diferents indrets del municipi. Amb el trenet, les Caramelles van recorrer el poble fent cantades pel Rebato, Cal Duch, la Residència d'avis Canigó, la plaça de l'Ajuntament i el carrer de la Font. La cantada va finalitzar a l'Església de Sant Pere.

Un any més, l'Associació Folklòrica i Cultural d'Abrera va organitzar l'activitat cultural amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Abrera. Les Caramelles van ser rebudes a l'edifici del consistori on van poder recuperar forces menjant mones i bevent mistela i refrescs.

Guitarres, flautes i un acordió van acompanyar les veus dels caramellaires, que un any més van oferir al poble un alegre repertori de tradicionals cançons que celebren la Pasqua Florida i l'arribada de la primavera, una tradició que es remunta al segle XVI.