DIMARTS, 16/07/2019 | 13:00 h

• Nous cursos de Defensa Personal Femenina d'Abrera

Èxit de participació en el nou curs gratuït de defensa personal femenina

26/2/2019

Els cursos de defensa personal femenina d’aquest any tornen a conrear un gran èxit de participació entre les veïnes d’Abrera. Els tres grups estan complets (un grup de noies de 12 a 17 anys, i dos més de dones majors de 18 anys) i les participants ja han començat les seves formacions.

El curs anual es realitza fins al desembre (excepte el mes d'agost). L'objectiu principal del curs és afavorir l'autoestima i la confiança de la dona, a banda de reforçar la seva seguretat personal. En el cursos es donen una sèrie d'eines per defensar-se d'una possible agressió, a més de crear una xarxa positiva entre totes les participants. Els cursos estan impartits per l'instructor Gustavo Baco, entrenador nacional N1.

Des de l’Ajuntament d’Abrera valorem molt positivament l’acollida que any rere any tenen aquests cursos i volem agrair la tasca feta per l’instructor, Gustavo Baco.