DIMARTS, 14/05/2024 | 20:13 h

Èxit de participació en la inauguració del cicle Musiquem Abrera amb l’actuació de The Penguins

25/2/2019

Petites, petits i grans van gaudir el dissabte 23 de febrer d’un espectacle ple de ritme a la plaça de Pau Casals amb la inauguració del cicle Musiquem Abrera amb l’espectacle 'Reggae per xics' del grup The Penguins.

L'alcalde, Jesús Naharro, va presentar el cicle Musiquem Abrera, acompanyat per la regidora d'infància, Montse Navarro, i la tècnica municipal. L'alcalde va convidar a les famílies a gaudir d'aquest cicle ple de ritme!

El concert ‘Reggae per xics’ va recollir un repertori de cançons populars i d'autor d'arreu de Catalunya plenes de ritmes i músiques jamaicanes. La plaça de Pau Casals va ser tota una festa. Les famílies van gaudir amb la música de The Penguins, una combinació única entre el reggae i les cançons, amb espectacle dinàmic, alegre i participatiu.

La regidora d’Infància, Montserrat Navarro, ha destacat que des de l’Ajuntament d’Abrera “estem molt satisfets per la bona rebuda de les activitats d’infància. És per això que continuarem treballant per a què petits, petites i gran puguem gaudir en família”.

La programació del cicle Musiquem Abrera continuarà el mes de març. Tots els concerts musicals són gratuïts. Apunteu-vos les dates i gaudiu del cicle de la música!

- ‘El Pot Petit’. Dissabte 16 de març a les 17.00 h a la Plaça Pau Casals.

- ‘Dàmaris Gelabert’. Dissabte 13 d'abril a les 17.30 h al Parc de Can Morral.

‘La Tresca i la Verdesca’: Dissabte 4 de maig a les 17.30 h al Parc de Can Morral.

Recordem que comptem amb un espai reservat per persones amb diversitat funcional perquè puguin gaudir del concert d’allò més bé! Si necessiteu fer ús d’aquest espai o per a més informació us podeu posar en contacte amb el servei d’infància per email: infancia@ajuntamentabrera.cat o per telèfon al 93 770 43 34.

Us esperem a tots i a totes per a gaudir de la música en família!