DILLUNS, 13/05/2024 | 00:12 h

Millorem les instal·lacions de la Piscina Municipal d’Estiu

12/2/2019

Els usuaris i usuàries de la Piscina Municipal d’Estiu (Passeig de l’Església, 18) comptaran aquesta temporada amb unes instal•lacions millorades, amb vestidors nous. Des de l’Ajuntament hem iniciat aquest mes de febrer les obres, que formen part de diverses actuacions de millora de la Zona Esportiva d’Abrera.

A l’entrada de la Piscina Municipal d'Estiu eliminarem les barreres arquitectòniques, millorarem la pavimentació i l’enjardinament. A l’interior, redistribuirem la zona de taquilles i els vestidors per millorar l’accessibilitat per a les persones amb mobilitat reduïda. Adequarem els vestidors i els serveis exteriors amb nous equipaments, revestiments i paviments.

Dotarem l’espai de farmaciola, instal·larem noves dutxes exteriors i optimitzarem la distribució dels magatzems. Des de l’Ajuntament d’Abrera us convidem a gaudir de les nostres instal·lacions esportives. Fer esport és divertit, educa en valors i millora la nostra salut. Fem esport, fem Abrera!