DILLUNS, 18/02/2019 | 13:21 h

• Graella programació Ràdio Abrera 2018-2019
  • graella serveis informatius ràdio abrera 2018-2019

• graella programació tarda radio abrera 2018-2019

Ràdio Abrera aconsegueix la concessió definitiva de la llicència per emetre al 107.9 de l'FM

6/2/2019

El Govern de la Generalitat ha aprovat atorgar-nos la concessió definitiva per a la prestació del servei públic de radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència de caràcter municipal, que es presta a través de la nostra emissora municipal de Ràdio Abrera en la freqüència del 107.9 MHz.

Des de l'Ajuntament d’Abrera ja havíem obtingut l’adjudicació provisional de l’emissora de tipus municipal, a l’empara del Decret 263/1990, de 23 d’octubre, de regulació del procés de concessió de la gestió indirecta per part de les corporacions locals del servei de radiodifusió sonora en ones mètriques amb modulació de freqüència.

Després del compliment dels procedents tràmits administratius i tècnics i d'haver superat la inspecció preceptiva i obtenir l'autorització de posada en servei per part de l'administració competent, el Govern ha procedit a l'atorgament definitiu de la concessió a la nostra ràdio municipal.

Podeu trobar més informació al web www.radioabrera.cat.