DIJOUS, 28/03/2024 | 19:17 h

Ets resident estranger i vols votar a les eleccions municipals 2019? Consulta la nostra secció de tràmits

22/11/2018

El 26 de maig de 2019 es celebraran eleccions municipals i al Parlament Europeu. En aquestes podran participar ciutadans i ciutadanes de la Unió Europea residents a l'Estat Espanyol. En el cas de les Eleccions Municipals també ho podran fer les persones procedents de països que hagin signat amb Espanya un acord de reciprocitat de vot.

Aquests països són  Bolívia, Cap Verd, Xile, Colòmbia, Corea, Equador, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú i Trinitat i Tobago.

Per poder exercir aquest dret de sufragi actiu en les Eleccions Municipals i/o a les del Parlament Europeu cal estar inscrit al Cens Electoral de Residents a Espanya (CERE) i per poder formar part d'aquest cens s'ha d'haver manifestat prèviament la voluntat d'exercir aquest dret de vot.

Trobareu tota la informació en aquesta pàgina web fent clic aquí.