DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:55 h

El Cicle Glops sorprèn els espectadors amb tres espectacles de gran qualitat

19/11/2018

El dissabte 17 de novembre a les 19 hores es va fer una nova edició del cicle de microteatre "Glops: píndoles escèniques", que organitzem des de l'Ajuntament d'Abrera. Els espectadors, que es desplaçaven en petits grups amb un guia, van poder descobrir, en petites píndoles de quinze minuts, el millor teatre, música i titelles de la mà d'artistes professionals del Festival Píndoles de Barcelona.

L'enigma de l'argument de les tres obres i del lloc on es realitzen és una de les característiques d'aquesta proposta cultural, que apropa el teatre als llocs més recòndits del poble.

La primera edició d'aquesta tardor, el dissabte 27 d’octubre, va ser un èxit i, malgrat la pluja, dos grups d'espectadors van poder gaudir de teatre al pati de Cal Garrigosa, al Centre Shanti i al Casal de l'AAVV del Rebato.

El lloc proposat dissabte passat, 17 de novembre, va ser la zona propera al Passeig de l'Estació. La convocatòria dels espectadors es va fer a les portes de l'Institut Voltrera, punt de partida dels grups per anar a veure les petites obres de teatre a l'Estudi FotoArt, amb “Roulettes” (titelles), la Biblioteca Josep Roca i Bros amb “Jo, desconegut (musical) i el Bar de la Casa de Cultura amb “Jocs perillosos” (comèdia).

La propera i darrera edició dels Glops durant aquest 2018 es farà el dissabte 15 de desembre al nucli urbà, amb punt de trobada a la Casa de la Vila i amb una programació d'espectacles totalment renovada i, com és habitual, tres espais d'actuació secrets.

Els preus del microteatre de Glops també són ben petits: 2€ l'entrada general i 1€ la reduïda. Poden acollir-se a l'entrada reduïda els majors de 60 anys, els joves d'11 a 18 anys i les persones en situació d'atur, amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.

Us hi esperem!