DILLUNS, 13/05/2024 | 12:28 h

Èxit de participació en la ruta solidària amb cotxes clàssics contra el càncer a Abrera!

13/11/2018

Més de 20 cotxes clàssics es van passejar, diumenge 11 de novembre, pels carrers d'Abrera en la ruta solidària organitzada per l’entitat Vikingos del 600, amb la col•laboració de l’Associació Espanyola contra el Càncer, Junta Local d’Abrera, Protecció Civil, i el Taller Guillén. Des de l’Ajuntament d’Abrera vam col•laborar també en l’activitat, amb el punt de partida a la plaça de Pau Casals.

La motivació principal d’aquesta trobada va ser la recaptació de fons per a la investigació científica per combatre el càncer. Per a aconseguir-ho, es van realitzar diverses rutes amb els vehicles, i els participants havien de donar un euro per a lluitar contra aquesta malaltia. L’Associació Espanyola contra el Càncer, Junta Local d’Abrera, també va instal·lar una parada amb informació i productes de l’entitat a la venda.

La vetllada també va comptar amb un esmorzar popular, dinar i inflables pels més petits. Va ser tot un èxit de participació, i des de l’Ajuntament animem encara més a la ciutadania d’Abrera perquè col·laborin per aquesta causa!