DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:58 h

Seleccionem un agent cívic en el marc del Pla d’Ocupació per a col·lectius en risc d’exclusió social

6/11/2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera iniciem un nou procés de selecció per la contractació laboral temporal d'un agent cívic. El termini de presentació d’instàncies començarà demà dimecres 7 de novembre i finalitzarà el proper dimarts 13 de novembre.

Les funcions a desenvolupar són, entre d’altres, divulgar i promoure el civisme entre els usuaris d’espais i serveis públics (parcs i jardins, carrers, comerços, etc. Divulgació de la cultura cívica entre els usuaris d’espais públics, dins del marc de campanyes de divulgació informatives.
Desenvolupar activitats d’acompanyament en l’ús d’espais públics a grups específics o a persones dependents que ho requereixen (Gent Gran, persones amb discapacitat, etc.).

Amonestar verbalment conductes incíviques i de vegades conflictives i es posa en contacte amb altres serveis de seguretat pública.

Facilitat informació d’interès pràctic (adreces, situació de transports públics, telèfons públics, etc.) sobre els recursos, els equipaments i les instal·lacions.

Comunicar a les administracions pertinents de l’ús deficitari d’equipaments i instal·lacions perquè es faci la seva reparació o substitució.

I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

Per a persones en situació d’atur

És requisit imprescindible estar en situació d’atur i inscrit com a demandant en el Servei d’Ocupació de Catalunya. També estar inclòs/a en algun dels col·lectius en situació de risc d’exclusió social, especificats a l’apartat quart de la base primera, inscrits a Serveis Socials municipals, prèviament a la convocatòria.

Els aspirants han de tenir Nivell bàsic de català (A1) (anterior nivell de nivell bàsic A) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar a partir de demà, dimecres 7 de novembre, la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres també de 16.30 h a 19.00 h). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals. Les instàncies es poden presentar fins el dimarts  13 de novembre.

Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública.