DIUMENGE, 09/12/2018 | 23:35 h

• Hip Hop per a dones

• Hip Hop per a dones

Comencem l'activitat Hip Hop per a dones!

25/9/2018

La Sala 2 del Centre Polivalent va acollir aquest dilluns a la tarda la primera classe de l'activitat Hip Hop per a dones, amb un nombrós grup de veïnes del nostre municipi. Des de l'Ajuntament hem impulsat aquesta activitat després de recollir la demanda del col•lectiu per donar resposta als seus interessos i motivacions.

Comencem el trimestre amb les places exhaurides, però si estàs interessada a participar, pots inscriure't i restar en llista d'espera fins a valorar la possible apertura d'un nou grup en el següent trimestre.

Més informació i inscripcions al Punt d'Informació Juvenil La Garsa, al Centre Polivalent (plaça de Rebato, 1) de dilluns a divendres de 16 h a 20 h, al telèfon 93 770 43 34 i al correu electrònic pij.abrera@ajuntamentabrera.cat