DIMARTS, 16/04/2024 | 23:59 h
  • banner frontenis

Inscripcions pel torneig de 12 hores de Frontó d´Abrera

20/9/2012

El Club Frontenis Abrera ha obert la inscripció per participar al torneig de 12 hores de Frontó d´Abrera que es celebrarà el dissabte 13 d´octubre. Enguany la novetat és que serà una prova puntuable per al circuit de Catalunya de pilota lenta, un cop obtinguda la corresponent aprovació per part de la Federació Catalana de Pilota.

El torneig comptarà amb 24 parelles a la primera divisió i 16 a la segona. El període d´inscripció romandrà obert fins el 28 de setembre. S´haurà d´omplir un formulari d´inscripció a la pàgina web www.clubfrontenisabrera.es, i enviar-ho a l´adreça de correu electrònic abrerafronton@hotmail.es.

D´altra banda, l´Agrupació Esportiva Abrera té oberta la inscripció per a la temporada 2012-2013. El formulari es pot descarregar a la pàgina web www.aeabrera.com i s´ha de lliurar a les oficines del club que, amb motiu de les obres del camp de futbol, es troben ubicades provisionalment al primer pis del Pavelló Municipal d´Esports. Les obres de remodelació i instal·lació de gespa al camp municipal també han fet que els entrenaments es traslladin a d´altres instal·lacions, concretament a la pista poliesportiva del col·legi Ernest Lluc i a la pista de l´IES Voltrera. Els horaris també es poden consultar a la web del club.

Dijous, 20 de setembre de 2012