DIJOUS, 02/05/2024 | 21:29 h

Continuem reformant i millorant la Sala Municipal

24/8/2018

Els treballs de reforma i millora de la Sala Municipal (Casamada, 14) continuen a bon ritme. Amb aquesta actuació, la més important a l’equipament cultural municipal des de la seva inauguració l’any 1983, estem rehabilitant totes les instal•lacions de la sala cultural

La configuració final de la Sala Municipal, amb la platea a la planta baixa, i l’amfiteatre a la planta primera es mantindrà. Es rehabilitarà la platea de la sala, amb la renovació de totes les butaques i millorem els revestiments. L’escenari comptarà amb un paviment nou i es millora l’equipament escènic. Pel que fa als camerinos, es fa una reorganització, que afavoreix la utilització d’aquest espai per parts dels actors i actrius i usuaris d’aquestes instal·lacions. També rehabilitem la coberta i revestiments verticals laterals de l’edifici, dotant-la d’un nou revestiment de xapa metàl·lica, amb un millor sistema d’aïllament. D’aquesta manera s’elimina la coberta i revestiments verticals laterals de fibrociment existents.

El regidor d'obres i serveis, millora, parcs i jardins, urbanisme i mobilitat a l'Ajuntament d'Abrera Albert Roca, explica que actualment "s’està realitzant la façana i la coberta interior i s’està construint el fals sostre interior". També comenta que els treballs que ja han estat executats consisteixen en "les noves instal·lacions, buidar la caixa escènica, ja estan fets els vestidors que s’han remodelat i s’ha canviat el magatzem per tal que els usuaris de la sala tinguin més vestidors, separats per a dones i homes i que aquests comptin també amb dutxes, una millora que ens demanaven els usuaris de la sala i participants dels actes que s’hi feien".

El cost total de les obres de reforma i millora de la Sala Municipal d'Abrera és de 635.861,05 €, IVA inclòs.

Properament podrem veure més canvis; Roca detalla que "a la façana s’ha col·locat una estructura on s’hi enclavarà el nou 'emplacat' exterior i a la part superior es pot observar una nova petita construcció, on hi haurà les màquines d’instal·lacions.

En les pròximes setmanes anirem veient més canvis que de ben segur agradaran els nostres veïns i veïnes!