DISSABTE, 20/04/2024 | 13:49 h

Busques feina? Treballa a l’Ajuntament d’Abrera en el Segon Pla d’Ocupació Local 2018

18/6/2018

Amb l’objectiu de fomentar la contractació de persones en situació d’atur, des de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat tres processos de selecció en el marc del Segon Pla d’Ocupació 2018 per contractar un total de 18 treballadors/es.

Seleccionem sis Oficials de segona administratius/ves, tres oficials de segona de brigada destinats a pintura, via pública i manteniment del Centre Aquàtic Municipal (CAM), i nou oficials de tercera de brigada destinats a via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins, polivalent, aigües, CAM i pintura.

Pre-selecció dels candidats al SOC

Les persones interessades en participar en aquests processos de selecció s’han d’adreçar a l’Oficina del Servei d’Ocupació de Catalunya, SOC, de Martorell (Passatge del Sindicat, s/n, 08760 Martorell). Per formar part d’aquestes convocatòries cal ser pre-seleccionat/da per l’Oficina de treball com a candidats per formar part de la selecció d’acord amb els perfils professionals.

Presentació d’instàncies i sessió informativa
Les persones pre-seleccionades pel SOC podran presentar la instància al registre general d’entrades de l’Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) únicament el dimecres dia 20 de juny, de 9.00 a 14.00 h i de 16.30  a 19.00 h. El mateix dia, el Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera (Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20) organitzarà una sessió informativa per les persones pre-seleccionades a partir de les deu del matí.

Les bases completes de les tres convocatòries del segon Pla Local d’Ocupació de l’Ajuntament d’Abrera es poden consultar l’apartat d’Oferta Pública d’Ocupació d'aquesta pàgina web, i també a l’aplicació gratuïta de l’Ajuntament “Connecta’t a Abrera”.

La contractació laboral serà temporal, de 6 mesos. L’inici del procés de selecció es farà l’última setmana del mes de juny de 2018.