DIMECRES, 21/11/2018 | 03:02 h

• Ajuntament

Millorem la ubicació i el procés de reserves del servei de DNI Mòbil, que es reprèn el mes de maig

27/4/2018

El servei de renovació (per caducitat, pèrdua o canvi de domicili) del Document Nacional d'Identitat (DNI) torna a Abrera, segons ens ha comunicat el Cuerpo Nacional de Policía. Amb l’objectiu de facilitar i apropar el servei, des de l’Ajuntament d’Abrera hem millorat el procés de reserves i hem canviat la ubicació. A partir d’ara es realitzarà a la Casa de Cultura (Federico García Lorca, 17).

Aquest nou espai compta amb més amplitud i té un millor accés pels nostres veïns i veïnes. El servei es reprèn després d’uns mesos d’aturada i tindrà lloc a la planta baixa de la Casa de Cultura el dimecres 2 de maig de les 9 h a les 12.30 h.

Els interessats i interessades ja poden fer la corresponent reserva del servei de DNI Mòbil a la recepció de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) i per telèfon al 93 770 03 25. L’horari de la nostra recepció és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30 a 19.00 hores).

Documentació necessària:

Per renovació:

• DNI anterior
  • 11 € en efectiu (s’ha de  portar aquesta quantitat  exacta). Gratuït per a famílies nombroses (s’ha d’acreditar) o canvi de domicili si no ha caducat el DNI actual.
  • Fotografia actual  en color (per a DNI)

Per pèrdua:

•  Es requereix la denúncia prèvia de la pèrdua o subtracció
  •  11 € en efectiu (s’ha de  portar aquesta quantitat  exacta). Gratuït per a famílies nombroses (s’ha d’acreditar) o canvi de domicili si no ha caducat el DNI actual.
  •  2 Fotografies actuals  en color (per a DNI)

Per canvi de domicili:

• Volant d’empadronament (expedit amb una antelació màxima de 3 mesos)
  • Fotografia actual  en color (per a DNI)

Durant els mesos de juliol, agost i setembre, la Policia Nacional no oferirà el servei de DNI mòbil al nostre municipi. En cas d'urgència, per a l'obtenció o renovació del DNI, es pot sol licitar cita prèvia a la Policia Nacional per telèfon al 902 247 364 o bé per internet www.citapreviadnie.es