DIMARTS, 14/05/2024 | 14:02 h

Segueix en marxa la segona edició del Programa complementari de foment de l’ocupació!

27/3/2018

Tens una empresa? Encara pots sol·licitar informació sobre els ajuts a la contractació. Des de l'Ajuntament d’Abrera gestionem la segona edició del Programa complementari de foment de l’ocupació, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses d’Abrera, o bé empreses d’altres municipis que contractin persones aturades del nostre municipi.

L’ajuda subvencionarà els contractes laborals amb una durada mínima de 3 mesos, però és recomanable que siguin de 6 mesos i jornada completa. La quantitat serà de 2.500 € per contracte laboral amb una durada de 6 mesos i jornada completa. En altres durades de contractes i modalitats de jornada, es calcularà en proporció. Si la jornada és inferior al 100%, la subvenció serà proporcional a la jornada establerta.

Els contractes hauran d’incloure la clàusula següent: “El present contracte està finançat en tot/part amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc del Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social, en el Pla “Xarxa de Governs Locals 2017-2019” de la Diputació de Barcelona, d’acord amb el corresponent règim de concertació”.

Incentivem les contractacions
Aquestes subvencions tenen com a objectiu ajudar les empreses que decideixin donar feina a persones aturades, subvencionant-los part del cost empresarial de contractar una persona.

Des del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d´Abrera pretenem així incentivar les contractacions. Les persones que es contractin a través d’aquest nou pla hauran d’estar en situació d’atur, inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), constant-hi com a demandants actives de feina, i donades d’alta a la Borsa de Treball de l’Ajuntament.

Consulteu les bases reguladores del Programa complementari de Foment de l’ocupació fent clic.

Si esteu interessats a beneficiar-vos d’aquestes subvencions podeu contactar directament amb nosaltres a través del correu electrònic: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.org,  o en el telèfon 93 770 01 02.