DIMECRES, 19/09/2018 | 05:11 h

Donem la benvinguda als 24 treballadors i treballadores del primer i el segon Pla d’Ocupació Local 2017

2/8/2017

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera ha acollit, aquest divendres 28 de juliol, l’acte de presentació de les 24 persones que formen part del primer i el segon Pla Local d’Ocupació d’aquest any.

L’alcalde, Jesús Naharro, la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, i el gerent, Ferran Alberdi, han donat la benvinguda als nous treballadors i treballadores.

Es tracta de 12 oficials de segona administratius que durant sis mesos treballen als nostres departaments de Recursos Humans, Urbanisme i Medi Ambient, Esports, Comunicació, Policia Local, Serveis Socials, Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), Secretaria, Serveis Urbans, Ensenyament, Promoció Econòmica i Biblioteca i Biblipiscina. 3 oficials de segona i 6 de tercera de Brigada Municipal per a les àrees de pintura, via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins i polivalent; i 3 tècnics de biblioteca, prevenció de riscos laborals i dinamitzador cultura i patrimonial.