DIMECRES, 15/05/2024 | 05:25 h

L’abrerenca Julia Galera, campiona d'Espanya de Tir a l’Arc

25/7/2017

L'abrerenca Júlia Galera López de Felipe, arquera del club Tir Arc Olesa, s’ha proclamat campiona d'Espanya en la categoria menors de 14 anys, després de guanyar a l'asturiana Alba Reigosa Diaz en una final molt disputada, amb triomf final per Galera que domina 6/2 i guanya la medalla d'or.

A la fase de classificació, Júlia Galera va ser la primera classificada amb 650 punts i dues sèries regulars de 325 punts. En les eliminatòries, i a 1/16 de final, Galera guanya 6/0 a Teresa de València. En 1/8 de final s'imposa a Piñon de Galícia per 7/1. Supera a les andaluses en 1/4 de final 6/0 a González i De Guzman 7/1 en semifinal. En la gran final, amb puntuacions dignes de campiona, aconseguia derrotar a l'asturiana Reigosa per un clar 6/2 i penjar-se la medalla d'Or com a campiona d'Espanya categoria menor de 14 anys.

Altres companys de club olesà que també han participat al campionat són Aina Pla, Clara Soberbio i Bran Rodríguez, en categoria cadet.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem la nostra veïna pel seu èxit esportiu!