DIVENDRES, 03/05/2024 | 15:20 h
  • L'Escola Municipal de Música ha reprès les classes al Centre Polivalent, després de les obres de millora de l'equipament municipal

+ 21

• L'Escola Municipal de Música ha iniciat el curs escolar musical 2023-24 amb 190 alumnes matriculats

7/2/2024

A Abrera, gaudim de l'aprenentatge musical! L'Escola Municipal de Música ha reprès recentment les seves classes al Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) un cop finalitzades les obres de millora del sistema de climatització i de pintura de les aules de l'equipament municipal. L'escola de música va iniciar el curs 2023-2024 amb 190 alumnes a les aules de l'Escola Francesc Platón i Sartí d'Abrera, un trasllat provisional mentre es feien les obres.

Al Centre Polivalent s’ha actualitzat tot el sistema de ventilació i climatització de l’escola, amb el canvi de les plaques electròniques i la col·locació de proteccions, un element important, jan que es tracta d’un equipament amb espais insonoritzats per la pràctica musical.

Pel que fa els treballs de pintura, s'ha repintat tota l'Escola Municipal de Música, un total de 15 aules i sales d'estudi (un total de 1.300 metres quadrats).

Agraïment a l'escola, les famílies i alumnat
Des de l'Escola Municipal de Música i la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament d'Abrera volem transmetre el nostre profund agraïment a tot l'equip de l'Escola Francesc Platón i Sartí, en especial, a l'equip directiu, per la seva bona acollida que ha permès que l'escola de música hagi pogut realitzar la seva activitat amb normalitat en les aules de l'escola aquests mesos.

També destaquem i agraïm l'esforç d'adaptació fet per les famílies i l'alumnat de l'escola de música per assistir a classes en la nova ubicació, amb les diferents característiques dels espais, i per l'adaptació dels horaris en alguns casos, entre d'altres aspectes.

Des de l'Escola Municipal de Música i l'Escola Francesc Platón Sartí estem treballant en una festa d'agraïment, amb molta música!

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d'Educació, Conxi Sierra, van visitar l'Escola Municipal de Música, a la ubicació provisional en l'escola abrerenca, per desitjar a tothom un bon curs a tothom.

La música a l’abast de tothom
La regidora d'Educació, Conxi Sierra, ha assenyalat que “l’Escola Municipal de Música ha adaptat el projecte pedagògic als temps actuals, arribant a totes les edats i de forma inclusiva. Us convidem que conegueu el projecte i seguiu aprenent música! A Abrera la cultura i la música estan a l’abast de tothom!”.

Conxi Sierra: 'L' Escola Municipal de Música ha adaptat el projecte pedagògic als temps actuals, arribant a totes les edats i de forma inclusiva'.

Oferta educativa musical diversa

Des de l’Escola Municipal de Música posem la música a l’abast de tothom mitjançant una oferta educativa diversa adaptada als diferents col·lectius (infants, joves, adults i gent gran). Aquesta oferta educativa se centra, d’una banda, en proporcionar una formació musical adequada en cada cas i, d’altra banda, en la inserció de l’alumnat en la vida cultural i festiva de la nostra vila i l’entorn.

Seguim oferint una formació musical orientada a totes les edats a partir dels 3 anys, amb programes educatius per a infants, joves, persones adultes i gent gran, amb una oferta instrumental molt àmplia i un gran nombre de Grups instrumentals i Vocals per aprendre i gaudir de la música en grup.

A banda, la nostra escola de música també ofereix la preparació necessària a aquells alumnes que volen continuar l’estudi de la música d’una forma més professionalitzada en d’altres centres com ara els Conservatoris, el Taller de Músics, l’Aula de música moderna...

Tot seguit us detallem els cursos que oferim:

• Sensibilització musical (I3,I4 i I5): Introducció al món musical a través del joc, el moviment i la cançó.
  • Educació musical per a infants, joves, persones adultes i gent gran: Formació musical global a través de l’aprenentatge d’un instrument, ell llenguatge musical, el cant coral i el conjunt instrumental.
  • Especialitats instrumentals: Violí, Viola, Violoncel, Piano, Guitarra, Cant, Flauta travessera, Trompeta, Trombó, Saxòfon, Tenora, Tible, Acordió diatònic, Guitarra elèctrica, Baix elèctric i Bateria.

Un convidem a veure els vídeos de les últimes audicions de conjunts que vam realitzar el mes de maig passat a l'Auditori del Centre Polivalent.

Contacteu amb l'Escola Municipal de Música d'Abrera!

Encara disposem d'algunes places lliures. Per informació sobre les inscripcions contacteu amb l’Escola Municipal de Música d’Abrera:

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)

FALDÓ NOTÍCIES 2023