DIMECRES, 01/05/2024 | 15:00 h

• PER ACTIVITAT DIA 28-08-19
  • IMG-20180807-WA0016
  • file3

Refresca't amb a la nova graella d'estiu de Ràdio Abrera... també a la piscina!

29/7/2019

Avui a Ràdio Abrera encetem la segona fase de la nostra programació d’estiu que s’allargarà fins l’1 de setembre. De dilluns a divendres, de deu a dues, podreu refrescar-vos amb la millor selecció musical d’ara i de sempre al “Viu l’Estiu” amb la Gemma Vilallonga. I els dimecres del mes d’agost, d’onze a dues, ens trobareu en directe a la Piscina Municipal d’Estiu.

A la piscina hi haurà música, jocs, animació, la vostra participació i regals exclusius de Ràdio Abrera. A més, enguany, comptarem amb la col·laboració de dues entitats abrerenques: dimecres 7 d’agost, de dotze a una, vine a refrescar-te amb la masterclass de salsa oberta a tothom a càrrec de Manu Reel, de les Juventudes Rocieras d’Abrera; i el dimecres 28 d’agost, per acomiadar-nos de la piscina, podràs unir-te a una divertida classe de zuma per a tots els públics amb l’Associació Vive y Baila d’Abrera. Les activitats són gratuïta però cal abonar l’entrada de la piscina o presentar-hi l’abonament. Vine a veure’ns i participa. T’hi esperem!!!!

graella Ràdio Abrera agost 2019

La graella de Ràdio Abrera continuarà amb la “Fórmula Migdia” de dues a cinc, amb tres hores de música non-stop. Jordi Bosquet ens portarà una versió de dues hores de “El Megatop” amb tots els èxits de l’estiu de “El Top” concentrats de cinc a set de la tarda. De set a vuit, l’Óscar Navarro continuarà amenitzant les tardes d’estiu amb el seu “Lima-Limón Fresh!” i a partir de les vuit del vespre i fins les deu de la nit, la millor selecció de música a la “Fórmula Estiu”. I a les nits i tot el cap de setmana, música non-stop per gaudir de l’estiu amb Ràdio Abrera.

Tota la informació, també a l'estiu!

Tot això acompanyat, com sempre dels butlletins “Abrera Informació” dels Serveis Informatius de Ràdio Abrera amb l'Óscar Navarro i l'Anabel Gómez: del 29 de juliol al 30 d’agost, els trobaràs cada hora des de les deu del matí fins les set de la tarda, després dels butlletins horaris de Catalunya Informació. I els caps de setmana i festius, podreu estar al dia a través dels butlletins de Catalunya Informació que us oferiren en col·laboració amb la Xarxa Audiovisual Local des de les vuit del matí fins les deu de la nit.

Escoltan's!

Com sempre, tota la programació de Ràdio Abrera la podeu sintonitzar en directe al 107.9 de l’FM, a radioabrera.cat i també a l’aplicació gratuïta de Ràdio Abrera, o bé a la carta a la web i a l’app. I podeu consultar la nostra programació del mes d'agost a la nostra web, a la secció de “Programació”. No és excusa si marxes de vacances! Emporta't amb tu Ràdio Abrera!