DIMARTS, 14/05/2024 | 21:29 h

L'auditori del Centre Polivalent s'omple amb el monòleg de la Pamela Palenciano “No solo duelen los golpes”

20/5/2019

L'Auditori del Centre Polivalent va acollir el dissabte 18 de maig a les 18:30 h l'actuació de la Pamela Palenciano, que va presentar el seu monòleg “No solo duelen los golpes” omplint l’auditori amb un nombrós públic que va acudir tant d’Abrera com d’arreu.

L'Ajuntament d'Abrera va organitzar aquesta activitat gratuïta, amb una trajectòria de més de 3.500 presentacions arreu del món i amb un ampli reconeixement i èxit com a mitjà de prevenció i conscienciació de les violències masclistes, des d’un format lúdic i alhora social. A través de la narració de la seva primera relació amorosa que va acabar transformant-se en violenta, la Pamela Palenciano crea consciència sobre les desigualtats existents entre home i dona i ens convida a reflexionar sobre com els estereotips sexistes i les violències subtils, estructuren de base les agressions masclistes i els feminicidis.

Amb una presentació plena de talent i compromís feminista, la Pamela Palenciano va aconseguir portar al públic del riure a l’angoixa més paral·litzant i a empatitzar amb la seva vivència personal tot fent-nos ballar entre totes les emocions possibles i generar preguntes i dilemes per qüestionar-nos creences i prejudicis molt arrelats,  aconseguint emocionar a tot el públic amb el seu missatge i la missió que persegueix amb el projecte de “No solo duelen los golpes” des que va transformar la seva experiència en la seva lluita i missió.

La regidora de Dones i Igualtat de l’Ajuntament, Montse Navarro, va agrair a la Pamela Palenciano la seva tasca de sensibilització envers les violències masclistes, en què després de tots els anys de teràpia per superar les seqüeles del maltracte patit, la Pamela ens retorna amb gran generositat i des d’una fortalesa personal admirable, tot el seu treball i aprenentatge personal en aquest format d’obra mestra tan potent per prevenir-les. El regidor d'Acció Cultural i Patrimoni, Miquel Tomàs, també va assistir al monòleg.