DIMECRES, 15/05/2024 | 00:11 h

Més de cent persones participen a l’Escape Room "Segrest Nuclear"

22/5/2019

El diumenge 12 de maig a la tarda, més de cent joves van participar a l’Escape Room “Segrest Nuclear!", que va tenir lloc al Gimnàs Municipal (carrer de Salvador Espriu, 1) organitzat per l'Ajuntament d'Abrera.

L'activitat estava dirigida als i les joves a partir de 15 anys, que es podien apuntar en grup o de forma individual. Es van fer tres sessions d'una hora, a les 17.30 h, a les 18.50 h i a les 20.10 h. A cada sessió hi havia gairebé 30 persones de totes les edats, fins i tot pares i mares! Els grups eren molt diversos quant a quantitat de persones. Estaven formats com a mínim per tres persones i n'hi havia també de 7 o 8.

Durant el joc, els i les participants van formar part d'un equip de desactivació d’artefactes explosius Tedax, que es va trobar davant el que possiblement és el major i misteriós cas amb què s’han topat ostatges i un possible artefacte explosiu en una àrea no controlada ni supervisada!

En acabar l'activitat, els participants van comentar que el joc era molt estratègic i complicat. Tot un repte! Fins i tot, diversos grups es van ajuntar i van sumar esforços per resoldre'l, Finalment totes i tots van quedar encantats!