DIUMENGE, 16/06/2019 | 19:11 h

Ariadna Vilanova és la guanyadora del 23 Concurs de Cartells de Festa Major

5/6/2019

L'alcalde en funcions, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura en funcions, Francisco Sánchez, van entregar el dimarts 4 de juny a la tarda el premi del Concurs de Cartells de la Festa Major 2019, dotat amb 600 €. L'Ariadna Vilanova Solias, veïna d'Abrera que actualment resideix a Barcelona, és la guanyadora. Moltes felicitats!

• Torneig Aleví-Benjamí Futbol 7 Vila d'Abrera

Felicitem els esportistes abrerencs i abrerenques per les competicions del cap de setmana

4/6/2019

El Camp de Futbol Municipal va acollir el diumenge 2 de juny al matí el Torneig Aleví-Benjamí Futbol 7 Vila d'Abrera, organitzat per l'Agrupació Esportiva Abrera amb equips d'Abrera, Cornellà, Sant Andreu i Martorell.

• Escola Esportiva d'Estiu

Procés de selecció per a la constitució d'una borsa d'Educadors/res Esportius/ves per a l'Escola Esportiva d'Estiu

4/6/2019

L'Ajuntament d'Abrera obre el procés de selecció d'Educadors/res Esportius/ves per a la constitució d'una borsa de treball complementària a la del procés 2898/2019 d'Educadors/es Esportius/ves per a l'Escola Escportiva d'Estiu 2019.

• Gran èxit de participació a la Marató d'Spinning a l'aire lliure!

Gran èxit de participació en la Marató d'Spinning a l’aire lliure!

4/6/2019

La plaça de Rafael Casanova va acollir el dissabte 1 de juny al matí la Marató d'Spinning a l’aire lliure que organitzem des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera amb la col·laboració de l’empresa PAIDOESPORT. La marató, amb una durada de 2 hores i 30 minuts, va comptar amb una participació del 100% amb 75 persones!

• El barri de Can Morral celebra la seva primera Festa Major

El barri de Can Morral celebra la seva primera Festa Major!

4/6/2019

El cap de setmana 1 i 2 de juny el barri de Can Morral d’Abrera ha estat de festa! L’Associació de Veïnes i Veïns ha organitzat amb molta il·lusió la primera Festa Major del barri, que ha tingut lloc al pàrquing del carrer de Joan Miró.

• tall aigua aixeta

Avís de tall d'aigua

4/6/2019

Des del Servei Municipal d'Aigües d'Abrera comuniquem que dimecres 5 de juny, a partir de les 10h, es tallarà el subministrament d'aigua a alguns carrers del nucli antic d'Abrera amb motiu d'uns treballs de millora a la xarxa d'abastament d'aigua.

• Nou curs de ‘Coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic’ dins el mòdul C del Certificat d’Acollida de la Generalitat

Curs de coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic

3/6/2019

El proper divendres 7 de juny s'enceta a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17) el curs ‘Coneixement de la societat catalana i el seu marc jurídic’. Aquesta acció formativa es troba dins el mòdul C del Certificat d’Acollida de la Generalitat i està dirigit a totes les persones d'origen immigrant, empadronades a Abrera, amb necessitats d'acomodació a la societat d'acollida.

• Piscina d'Estiu

Preparades i preparats per a l'estiu? La Piscina Municipal d'Estiu obre les inscripcions!

31/5/2019

Si t'agrada l'aigua i gaudir de la piscina municipal del nostre municipi i esperes que arribi el bon temps per reunir-te amb els teus amics i amigues a la piscina, pren nota! A partir d'avui dilluns 3 de juny ja pots inscriure't a la temporada d'estiu 2019, que arriba amb importants millores!

Treballem les emocions i els sentiments amb els alumnes del quart curs de les escoles del municipi

31/5/2019

Entre els mesos d’abril i maig, des de l’Ajuntament d’Abrera i en el marc de l’Abrera Educa, hem fet a les escoles del nostre municipi l’activitat “Aprenc a controlar-me i a comunicar-me millor!”. Una iniciativa altament valorada pels mestres i en la que hi ha participat un total de 138 alumnes.

Cloenda del projecte 'Lletra a lletra fem municipi. Emparaulem-nos' 2019

30/5/2019

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir, aquest dimecres 29 de maig, l’acte de cloenda del projecte 'Lletra a Lletra Fem Municipi. Emparaulem-nos!', amb la participació de l’Escola Ernest Lluch i l’Escola d’Adults d’Abrera. Els i les alumnes d'aquests centres van presentarar públicament el treball realitzat a les aules, amb dramatitzacions, lectures i vídeos.

• Ple Municipal 31 de gener de 2019

Convocatòria ordinària del Ple Municipal per avui dijous 30 de maig

30/5/2019

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera acollirà aquesta tarda a les 19 hores una sessió ordinària del Ple Municipal.

Homenatgem la companya Primitiva Fernández per la seva jubilació

30/5/2019

El dimarts 28 de maig va ser l’últim dia de feina al departament de Serveis Econòmics de l’Ajuntament de la nostre companya Primitiva Fernández, després de 42 anys de servei a Abrera. Companyes, companys i familiars vam participar en un emotiu i merescut homenatge que va tenir lloc a la sala de plens del consistori.