DIJOUS, 28/03/2024 | 09:17 h
  • El dissabte 4 de febrer tindrà lloc el Cinquè Cros Comarcal Escolar d’aquest curs 2022-2023, i Cros Local d'Abrera, a la Travessera de Can Morral
  • Prohibició d'aparcament i circulació Enduret i Cros Local i Comarcal - dissabte 4 i diumenge 5 de febrer de 2023

+ 2

Abrera amb l'esport! El dissabte 4 de febrer acollirem el Cros Local d'Abrera i 5è Cros Comarcal Escolar d’aquest curs 2022-2023 a la Travessera de Can Morral. Inscriviu-vos!

26/1/2023

Abrera amb l'esport! Des de l'Ajuntament d'Abrera, el Consell Esportiu del Baix Llobregat i el Club d'Atletisme d'Abrera, organitzem el Cros Local d'Abrera i 5è Cros Comarcal Escolar, que es celebrarà el proper dissabte 4 de febrer de 2023, a partir de les 10.00h, a la Travessera de Can Morral del nostre municipi.

Les curses es disputaran per categores, des d'educació infantil fins a juvenil, és a dir, infants i joves nascuts entre els anys 2017 i 2005, ambdós inclosos. Les inscripcions són gratuïtes, estan obertes a totes i tots les/els infants d'Abrera i el jovent abrerenc, i es poden formalitzar fins el dimarts 31 de gener. Preneu nota i us ho perdeu! Formalitzeu la vostra inscripció!

Des del Servei d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera, juntament amb el Consell Esportiu del Baix Llobregat i el Club d'Atletisme d'Abrera, organitzem el Cros Local d’Abrera i el 5è Cros Comarcal dels Jocs Esportius del Baix Llobregat. La prova es es celebrarà el proper dissabte 4 de febrer de 2023, a partir de les 10.00 h, a la Travessera de Can Morral, s/n.

Les inscripcions són gratuïtes i es poden formalitzar fins les 18h del dimarts 31 de gener. Estan obertes a totes i tots les/els infants d'Abrera i el jovent abrerenc

Les inscripcions, que són gratuïtes, ja es poden tramitar mitjançant el programa Playoff del Consell Esportiu del Baix Llobregat, fent clic aquí o la part inferior d'aquesta pàgina. El termini d'inscripcions finalitzarà el proper dimarts 31 de gener a les 18.00 h, i estan obertes a totes i tots les/els infants d'Abrera i el jovent abrerenc. Fora d’aquest termini no s'acceptaran més inscripcions. Aquells/es esportistes sense llicència escolar l’hauran de tramitar abans del període màxim d’inscripció per oficialitzar-la.

En cas de dubte de com fer-ho, podeu apropar-vos al Servei d’Esports de l’Ajuntament d'Abrera a través del correu electrònic esports.abrera@abrera.cat, o a través del Club Atletisme Abrera.

Horaris de les curses per categories

A continuació us detallem els horaris i les categories en les que es disputarà el Cros Local d'Abrera, i 5è Cros Comarcal, del proper dissabte 4 de febrer:

Horaris de les curses per categories- 5è Cros Comarcal i Cros Local d'Abrera

Desenvolupament del 5è Cros Comarcal que es celebrarà el dissabte 4 de febrer a la Travessera de Can Morral d'Abrera

El lliurament dels dorsals es farà el mateix dia de la cursa, fins a 30 minuts abans de l’inici de la cursa corresponent. És obligatori que els/les participants portin el dorsal assignat amb el seu nom i cognom i entitat a la qual pertanyen correctament.

L'escalfament es realitzarà a la zona destinada. Durant el decurs de la competició, estarà prohibit l’escalfament dins del circuit, i fer-ho pot significar la desqualificació del/la atleta.

En les categories de juvenil a infantil, es lliuraran trofeus als tres primers classificats de cada categoria i sexe.  En les categories d’aleví a educació infantil, es lliuraran trofeus als tres primers classificats per any de naixement i sexe. El lliurament de trofeus es farà en els següents horaris:

• a les 11.20 h, per a les categories juvenil (2005-2006), cadet (2007-2008) i infantil (2009-2010)
  • a les 13.20 h, per a les categories aleví (2011-2012), benjamí (2013-2014), prebenjamí (2015-2016) i educació infantil (2017).

Les classificacions es penjaran per categories a la pàgina web del Consell Esportiu del Baix Llobregat, a partir del dilluns 6 de febrer.

Els i les atletes del Club d'Atletisme d'Abrera participen al 2n Cros Comarcal Escolar de Cornellà

Abrera amb l'esport! Des de l'Ajuntament d'Abrera us animem a inscriure'us en el Cros Local d’Abrera i el 5è Cros Comarcal!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ