DIJOUS, 02/05/2024 | 13:17 h

Iniciem el cicle de concerts Musica’t amb l’orquestra BCN Camerata

11/10/2017

L’Auditori del Centre Polivalent va acollir la inauguració del cicle de concerts Musica’t el diumenge 8 d’octubre, amb l’actuació de l’Orquestra Bcn Camerata. Amb aquest cicle de concerts gratuïts promocionem la música clàssica al nostre municipi.

La regidora d’Acció Cultural i Patrimoni, Maria José Orobitg, va realitzar el discurs inaugural, fent especial menció a la col·laboració de la Fundació Persona, Societat i Cultura. També va convidar els veïns i veïnes d’Abrera a participar dels propers concerts que es realitzaran als diferents espais de la vila.

Tot seguit l’Orquestra Bcn Camerata va realitzar un concert amb peces de Corelli, Mozart, Elgar i va finalitzar el repertori amb la banda sonora de Cinema Paradiso i un fragment de la sintonia de Jocs de Trons.

El proper diumenge 22 d’octubre, al marc de la Mostra d’entitats solidàries, a les 13 hores, es realitzarà el segon concert amb el quartet de corda +Quartet.

En el cicle de Mística Música, el diumenge 29 d’octubre, a les 21 hores, la soprano Anna Niebla i el baríton Pau Armengol, acompanyats al piano per Francesc Soler, actuaran a l’església de Sant Pere d’Abrera.

El dissabte 25 de novembre, a les 20 hores,  la formació Mar & Jaume Vilaseca actuaran al Mercat Municipal.

Per divendres 29 de desembre, a les 18 hores, s’ha programat un concert familiar al Pavelló d’Esports Municipal en el marc del Parc de Nadal a càrrec de Feeling Vivaldi (en aquest cas caldrà abonar l'entrada al Parc de Nadal).

I el concert de clausura tindrà lloc el diumenge 14 de gener, a les 18 hores, a l’auditori del Centre Polivalent amb l’Orquestra BCN Camerata, acompanyada en aquesta ocasió per la Coral Contrapunt d’Abrera.