DILLUNS, 29/04/2024 | 10:31 h
  • CARTELL ja ets a Abrera 2022

Ja ets a Abrera! Organitzem l'acte per donar la benvinguda als nadons del nostre municipi nascuts i adoptats durant l'any 2021

21/1/2022

La infància i les seves famílies són una prioritat per l'Ajuntament d'Abrera. L’arribada d’un nadó sempre és un motiu d’alegria que ens omple a tots i totes de felicitat. Per aquest motiu, aviat durem a terme l’acte de benvinguda 'Ja ets a Abrera', adreçat a totes i tots els infants d'Abrera nascuts i/o adoptats durant l'any 2021 i les seves famílies.

Des de l'Ajuntament d'Abrera tornem a adaptar aquesta activitat a la situació sanitària actual, perquè les famílies abrerenques puguin gaudir de l’activitat amb il·lusió i amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Feu la vostra inscripció! Us hi esperem!

La benvinguda d’un nadó a la família o l’adopció d’un fill o filla és un moment molt especial, i aquest acte permet que les famílies puguin fer xarxa i compartir moments en l'experiència de la maternitat i la paternitat.

La regidora d'InfànciaGiulia Mirto, destaca que el Ja ets a Abrera! "és un dels actes que pensem i dissenyem de manera més mimada i amb més cura, perquè la benvinguda d’un nadó a la família o l’adopció d’un fill o filla és un moment molt especial a la vida de les persones, i s’ho mereix. I perquè també és un acte que permet que les famílies puguin fer xarxa i compartir moments en aquesta experiència de la maternitat i la paternitat".

Mirto ha assegurat que, des de la Regidoria d'Infància, "continuem impulsant aquest tipus d’activitats, per tal que les famílies es puguin conèixer i disposar de punts de trobada, i convidem a totes les famílies que tinguin nadons que participin d'actes com aquests, que ens donin idees, perquè nosaltres seguim treballant al seu servei".

Convidem a totes les famílies abrerenques que tinguin nadons que participin al "Ja ets a Abrera", on farem entrega d'un obsequi molt especial pels petits i petites ple de sorpreses: l'Abrebox!

Atenció, famílies d'Abrera! Si teniu un fill o filla nascut i/o adoptat durant l'any 2021, poseu-vos en contacte amb la Regidoria d'Infància:

• Envieu-nos un email a l'adreça jaetsabrera@abrera.cat
  • Truqueu-nos al T. 93 770 29 11 els matins, de 10.00 h a 14.00 h, i la tarda de dimecres, de 16.00 h a 18.00 h a l’edifici d’Acció Social (c. Major, 3).

Durant l'esdeveniment, farem entrega d’un obsequi molt especial pels petits i petites: l'Abrebox.

CARTELL ja ets a Abrera 2022.jpg

Des de l'Ajuntament d'Abrera reiterem la nostra sincera enhorabona a les famílies pels naixements dels seus fills i filles! A totes i tots, benvinguts i benvingudes!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ