DIVENDRES, 26/04/2024 | 14:59 h
  • patchwork

"DIY–Fes-ho tu mateix", nova secció de lleure a la Biblioteca d´Abrera

14/3/2014

La biblioteca Josep Roca i Bros presenta una nova secció dedicada al món de les manualitats i tot allò que es pot arribar a fer amb les nostres pròpies mans, responent a la demanda dels usuaris que cada cop més van a la Biblioteca d´Abrera a buscar informació per a les seves inquietuds i temps lliure.

Aquesta nova secció, que s´anomena "DIY – Fes-ho tu mateix" inclou documents sobre labors (punt de mitja, ganxet, punt de creu, patchwork, etc.), manualitats, costura, scrap, papiroflèxia, decoració i moltes altres tècniques que s´han posat de moda últimament.

Cal destacar que també es complementa amb un fons de revistes sobre el tema (Burda, Patrones, Katia, Tricotar en casa, Baby Punto de cruz, El Taller, Crea con Abalorios, Las Labores de Ana, Labores del Hogar, Patchwork en casa y Anna & Patchwork, ) i que es van renovant periòdicament.

Divendres, 14 de març de 2014