DISSABTE, 27/04/2024 | 21:48 h
  • agenda

Activitats programades a Abrera la setmana del 29 de novembre al 6 de desembre

29/11/2019

El Festival Contra el Càncer d'Abrera, la festa d'encesa de llums de Nadal i la pista de gel, la benvinguda als nadons de 2019, les audiències dels pressupostos de 2020, el Cicle de Flamenc d'Abrera, la presentació dels equips del Club Bàsquet Abrera, exposicions, activitats i tallers per a tothom... No et perdis les activitats programades a Abrera del 29 de novembre al 6 de desembre!

Divendres 29 de novembre

Al Casal de Joves de quatre a vuit es fan els tallers d’art 3D per a videojocs i hip hop.

A dos quarts de set, a la Biblitoeca Josep Roca i Bros es farà el taller per a adults “Redescobrint Leonardo Da Vinci: de la persona al personatge”.

Dissabte 30 de novembre

De dotze a una el Club Escacs Abrera ofereix classes d’escacs gratuïtes per a totes les edats a l’Hotel d’Entitats.

A les cinc de la tarda comença a l’auditori del Centre Polivalent el XVI Festival contra el Càncer d’Abrera que organitza la Junta Local de l’associació Espanyola contra el Càncer, amb actuacions i el sorteig de diverses paneres i un pernil. El donatiu són 5 euros que es destinaran, integrament a la investigació de la malaltia i a donar suport psicològic a malalts i les seves famílies.

També a les cinc començarà al Pavelló d’Esports Municipal la presentació dels equips de la temporada 2019-2020 del Club Bàsquet Abrera i tot seguit, a tres quarts de set, jugarà el sènior femení contra el Tecla Sala. Serà una presentació solidària ja que es recolliran aliments per a Càritas Abrera i es vendran pulseres “Candela” per col·laborar amb la investigació del càncer infantil.

Diumenge 1 de desembre

D’onze a una i de cinc a set a la Casa de Cultura té lloc l’acte de benvinguda “Ja ets a Abrera” organitzat per l’Ajuntament adreçat a totes i tots els infants nascuts a Abrera durant l’any 2019 i les seves famílies. Durant l’acte es farà l’entrega d’un obsequi pels petits i petites i es podrà gaudir d’un espai en família.

De nou a dotze l’Associació de Veïns de Can Vilalba organitza l’activitat “Cerca el Tió de Nadal” per anar a buscar el tió al bosc amb un esmorzar.

De sis a nou es fa el ball del Casal d’Avis d’Abrera.

Dilluns 2 de desembre

A dos quarts d’onze i dos quarts de dotze, al Centre Polivalent al matí es faran noves sessions de BHealthy Postpart i BHealthy Embaràs.

A dos quarts de quatre es farà el taller de defensa personal per a joves al Pavelló d’Esports Municipal.

A les sis de la tarda es farà un el taller de sexualitat sana al Casal de Joves.

A dos quarts de vuit al Centre Polivalent hi haurà classes de hip hop per a dones.

Dimarts 3 de desembre

De quatre a sis, al Casal d’Avis es podran recollir els tiquets per participar al Sopar-Berenar de Nadal que tindrà lloc el proper diumenge 8 de desembre al Pavelló Esportiu Municipal.

A les quatre de la tarda, a l’Escola Bressol Municipal Món Petit, s’oferirà la xerrada “Joguines i tecnologies” per a infants de 0 a 3 anys.

A les sis a la Biblioteca Josep Roca i Bros es farà l’activitat per a joves de 12 a 16 anys “Debat a bat: Somni o desig”.

A dos quarts de vuit es commemorarà el Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional a la sala de plens, amb la lectura coral d’un manifest i la il·luminació de color taronja del porró i la façana de l’Ajuntament.

A les vuit del vespre es celebrarà l'audiència pública dels pressupostos 2020 a la Casa de Cultura.

Dimecres 4 de desembre

A les onze hi haurà el taller de postpart al Casal d’Avis.

De cinc a dos quarts de set s’oferirà l’espai d’atenció a les famílies de malalts d’Alzheimer a l’Hotel d’Entitats.

A les sis de la tarda es celebrarà l'audiència pública dels pressupostos 2020 al Casal Social de Can Vilalba.

A les set de la tarda es celebrarà l'audiència pública dels pressupostos 2020 al mòdul del carrer Aneto de Ca n'Amat.

Dijous 5 de desembre

D’onze a una es farà el taller d’educació maternal al Casal d’Avis.

A partir de tres quarts de cinc de la tarda, a la plaça de Pau Casals, tindrà lloc la festa d’encesa dels llums de Nadal d’Abrera amb l’espectacle d’animació a càrrec de #BigTour, la participació de les entitats Vive y Baila, les Juventudes Rocieras, l’Associació Cultural Bailamos i el taller de hip hop del Casal de Joves, i xocolatada per a tothom.

A les set de la tarda es celebrarà l'audiència pública dels pressupostos 2020 al Casal Social de Santa Maria de Vilalba.

A dos quart de nou es celebrarà l'audiència pública dels pressupostos 2020 al Casal Social de Les Carpes.

A les nou del vespre tindrà lloc la darrera de les actuacions del Cicle de Flamenc d’Abrera a l’auditori del Centre Polivalent, amb l’actuació de Los Aurora.

Dijous és el darrer dia per visitar a la Casa de Cultura l’exposició “Teresa Pàmies: Tot és en els llibres”.

Divendres 6 de desembre

A dos quarts de dotze del migdia s’inaugurarà la pista de gel d’Abrera al Parc de Can Morral que es podrà gaudir fins el dimarts 7 de gener.

A les tardes, al Casal de Joves:

Dilluns 2 de desembre, haurà tarda de jocs de taula.

Dimarts 3 de desembre, es farà el taller de manga i còmic i tarda de jocs de taula per a joves i adults de Meeple, i l’assessorament de formació ocupacional del Consell Comarcal.

Dimecres 4 de desembre, hi haurà tarda de consola i tallers de hip hop i introducció a la llengua japonesa.

Dijous 5 de desembre, es faran els tallers de manga i còmic i dj.

Per a més informació i inscripció als tallers cal adreçar-se al Casal de Joves, enviar un correu a l’adreça joventut@abrera.cat o trucar al 93 770 43 34.

Més informació

Podeu consultar totes les activitats programades a Abrera a L'Agenda A+, l'oci d'Abrera i més a tot el que es fa al municipi. També podeu estar informats a l'Agenda Web a www.abrera.cat i a través de les Xarxes Socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo