DIUMENGE, 28/04/2024 | 15:33 h

Bons resultats de les gimnastes de l’Abrera Gimnàstic Club a la primera fase de la Copa Catalunya promoció Base i Via Olímpica

26/11/2019

El Pavelló Municipal d’Esports Castell d’en Planes de Vic va acollir els dies 16 i 17 de novembre la primera fase de la Copa Catalunya prmoció Base i Via Olímpica. L'Abrera Gimnàstic Club va participar-hi amb bons resultats. Enhorabona!

Aquests són els resultats més destacats facilitats pel club abrerenc:

- Base 4P: Elena, sisè lloc a la general i primera a salt.
- Base 4G: Lucía, empat al tercer lloc a la classificació general i tercer lloc a barra.
- Base 5P: Nerea, cinquena a la general i tercera a barra. Maria sisena a la classificació general, segona a salt i paral·leles.
- Base 5M: Sara, quarta classificada i tercera a barra i Mireia tercera a salt.
- Via Olímpica 4: Nicole, quarta a la classificació general, primera classificada a barra i tercera a salt.

- Base 3P: triplet al podi amb Sara Lazo primera, Martina Borreguero segona i Julia Moliz tercera.

- Base 3G: l'única participant de l'Abrera Gimnàstic Club, Ariadna Rueda es proclama campiona de Catalunya Individidual.

Resultats d'altres entitats esportives

A continuació podeu consultar els resultats dels partits que han estat facilitats per les diferents entitats esportives d'Abrera del cap de setmana 23 i 24 de novembre: Club Bàsquet Abrera, Club Frontenis Abrera.

CB ABRERA - Resultats partits cap de setmana 23 i 24 novembre 2019.jpg

Crònica dels partits del 24 de novembre del Club Frontenis Abrera

Diumenge  24 de novembre el Club Frontenis Abrera va visitar la pista de l'Hospitalet. El reultat final ha estat de 0 victories a 3 a favor del club abrerenc. En el primer enfrontament, Salva Martinez i Jonathan Alonso s'imposaven per 3-15 i 3-15. Al segon partit Oscar Marti i Jose Juan Cuesta cedien el primer set per un contundent 15-6, en el segón aconseguien imposar-se per 8-15 i en el decisiu set de desempat es van imposar per un clar 4-10. La parella formada per Adrià Cano i Manuel Fernandez s'imposaven de forma clara en el primer set per 6-15, el segons set van cedir 15-10 i en el desempat es van imposar per 7-10.

Amb aquesta triple victoria, el Frontenis Abrera suma 6 punts als altres 6 aconseguits la setmana passada i continua en la segona posició del seu grup, empatat a 12 punts amb el Pelotari Santa Coloma, que és primer per diferencia de sets. Dissabte vinent, 30 de novembre, a les 19:00, els dos líders s'enfrontaran en la pista de Santa Coloma.