DIJOUS, 25/04/2024 | 04:10 h
  • Ei, joves! No us perdeu el cinema jove a la fresca d'aquest proper dissabte amb la projecció d' "It"
  • Atenció! El Casal de Joves reprèn la seva activitat presencial el dilluns 14 de juny!

+ 1

• CASAL DE JOVES

Aquest mes de juliol hem programat diverses activitats culturals i esportives adreçades al nostre jovent

29/7/2021

Joves d'Abrera! Des del departament de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera treballem intensament per tornar a oferir les activitats habituals al jovent del nostre municipi. La propera activitat destacada serà el cinema jove a la fresca del proper dissabte 31 de juliol a les 22 h al parc de l'Estació, amb la pel·licula de terror "It". No us la podeu perdre!

Totes les activitats per als i les joves es duran a terme amb les mesures de prevenció de la Covid-19, com aforaments limitats (inscripció prèvia telemàtica en aquesta pàgina web), ús de mascareta, rentat de mans amb gel hidroalcohòlic i distàncies de seguretat.

Cinema jove

Si t'agrada el cinema no et perdis la sessió de Cinema jove a la fresca, que tindrà lloc el dissabte 31 de juliol al parc de l'Estació a partir de les 22 h, amb la pel·lícula de terror "It". Per assistir a l'activitat cal inscripció prèvia:

Casal de Joves

Recordem que a mitjans del mes de juny vam reobrir el Casal de Joves, al centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) en horari de les 17 h a les 20 h, amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. L'aforament als diferents serveis del casal, com l'espai de joc, serà limitat, així que és necessari inscriure's prèviament. Trobareu tota la informació fent clic aquí.

Contacteu amb Joventut!

Podeu contactar amb el departament de Joventut a través del PIJ La Garsa a l'email pij.abrera@abrera.cat o al telèfon T.686 253 157. També podeu trobar-nos al Casal de Joves, a la pl.del Rebato 1, de dilluns a divendres de 16 a 20 h, o trucant al telèfon T.93 770 43 34 i a l'email joventut@abrera.cat

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera!