DISSABTE, 27/07/2024 | 12:46 h
  • Pla Local de Joventut d'Abrera
  • Abrera Participa
  • CASAL DE JOVES

Digues la teva! Participa en el procés d’elaboració del Pla Local de Joventut d’Abrera

13/5/2021

Des de l’Ajuntament d’Abrera estem elaborant un Pla Local de Joventut. Per això, si ets una persona d’entre 12 i 35 anys i vius a Abrera, et convidem a participar en els grups de discussió perquè ens donis la teva opinió sobre Abrera: què t’agrada? Què necessites? Què voldries millorar?

Des de l’àrea de joventut de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat el procés d’elaboració del Pla local de Joventut, amb l’objectiu de planificar les polítiques que es duran a terme en matèria de joventut en els propers anys. La idea d’aquest pla parteix d’una aproximació interseccional, que permetrà donar resposta a les necessitats que es van donant en els diferents àmbits de la vida dels i les joves abrerencs/es.

Com s’estructura el Pla Local de Joventut d’Abrera?

La primera fase del Pla, que s‘acaba d’iniciar, consisteix a fer una anàlisis i estudi sobre la situació i els diferents estils de vida dels i les joves d’Abrera. Per fer-ho, organitzarem quatre grups de discussió amb joves, amb l’objectiu d’identificar les necessitats específiques de la població juvenil. Així, es portaran a debat diferents àmbits i itineraris vitals, així com els actius i fortaleses del municipi entorn de la joventut.

Per això, si ets una persona entre 12 i 35 anys i vius a Abrera, digues la teva! Et convidem a participar en aquests grups de discussió per conèixer la teva opinió i elaborar conjuntament el Pla de Joventut d’Abrera: què t’agrada? Què necessites? Què voldries millorar?

El regidor de Joventut, Alfred Delgado, ha explicat que el Pla de Joventut ha de permetre "donar resposta a les necessitats que es donen en els diferents àmbits de la vida dels nostres joves" i convida els joves a participar en els grups de discussió.

Convocatòries

Per participar cal inscriure’s enviant un mail a joventut@abrera.cat, en les següents convocatòries:

• 12-15 anys: dimecres 19 de maig de 19 h a 20.30 h. Reunió presencial, al Casal de Joves (Centre Polivalent, pl. del Rebato, 1) amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19.
  • 16-18 anys: dijous 13 de maig de 17.30 h a 19 h. Reunió presencial, al Casal de Joves (Centre Polivalent, pl. del Rebato, 1) amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19.
  • 19-23 anys: dijous 13 de maig de 19.15 h a 20.45. h Reunió presencial, al Casal de Joves (Centre Polivalent, pl. del Rebato, 1) amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19.
  • 24-35 anys: dissabte 15 de maig d’11 h a 12.30 h. Reunió virtual. Es facilitarà l'enllaç de la plataforma virtual Zoom als i les assistents per accedir-hi.

Pla Local de Joventut d'Abrera

Abrera Participa

Logo Diputació de Barcelona

Digues la teva! Participa al procés d’elaboració del Pla local de joventut d’Abrera.

Contacteu amb Joventut!

Podeu contactar amb el departament de Joventut a través del PIJ La Garsa a l'email pij.abrera@abrera.cat o al telèfon T.686 253 157. També podeu trobar-nos al Casal de Joves, a la pl.del Rebato 1, de dilluns a divendres de 16 a 20h, o trucant al telèfon T.93 770 43 34 i a l'email joventut@abrera.cat

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera!