DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:17 h
  • Joventut
  • Atenció! El Casal de Joves reprèn la seva activitat presencial el dilluns 14 de juny!

+ 5

• CASAL DE JOVES
  • Reprenem l'activitat del nostre Casal de Joves amb nous cursos presencials i totes les mesures per a la contenció i prevenció de la Covid-19. Taller de Manga i Còmic
  • Taller de manga i còmic

11/6/2021

Des del departament de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera treballem intensament per tornar a oferir les activitats habituals al jovent del nostre municipi. Així, el proper dilluns 14 de juny, reobrim el Casal de Jove, al centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) en horari de les 17 h a les 20 h, amb totes les mesures de prevenció de la Covid-19. L'aforament als diferents serveis del casal, com l'espai de joc, serà limitat, així que serà necessari inscriure's prèviament. Preneu nota!

Cal reservar cita prèvia per utilitzar els serveis que ofereix el Casal de Joves?

Sí, cal que reserveu prèviament, amb una antelació mínima d'una hora, l'espai o el servei que desitgeu:

•  A través d'un missatge de whatsapp al T. 686 253 157 o bé a través d'un missatge privat a l'Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera

És necessari que, en cas que vingueu en grups reduïts, tots els membres reservin plaça de forma individual.

Què necessitem per poder gaudir dels serveis del Casal de Joves?

• Cal que tingueu signada la declaració responsable, que trobareu fent clic aquí.

Com podrem tenir el carnet del Casal de Joves?

Els i les usuàries del Casal de Joves que encara no tingueu el Carnet del casal podreu omplir l'autorització també de forma telemàtica en aquest web municipal.

Assessorament juvenil

Des del Punt d'Informació Juvenil (PIJ) també s'ofereix el servei d'assessorament (estudis, ocupació, treball, sexualitat...) als i les joves, de forma telemàtica i també presencialment amb cita prèvia en una nova ubicació temporal, a l'Ajuntament vell (c. Major, 3).

Contacteu amb Joventut!

Podeu contactar amb el departament de Joventut a través del PIJ La Garsa a l'email pij.abrera@abrera.cat o al telèfon T.686 253 157. També podeu trobar-nos al Casal de Joves, a la pl.del Rebato 1, de dilluns a divendres de 16 a 20 h, o trucant al telèfon T.93 770 43 34 i a l'email joventut@abrera.cat

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ