Sol·licitud d'Alta/Modificació de Tercers
Tràmit per donar-se d’alta com a proveïdor en la comptabilitat municipal de l’Ajuntament d’Abrera, així com per efectuar operacions econòmiques amb l’Ajuntament.
Qui ho pot sol·licitar?
- Qualsevol persona que tingui una relació creditora amb l’Ajuntament d’Abrera (proveïdors) i tercers que presten serveis a la Corporació.
- Qualsevol persona degudament autoritzada que actuï com a representant de la persona interessada i que porti, juntament amb la sol·licitud, degudament signada i segellada per l’entitat bancària, el CIF/NIF/NIE del creditor.
Aquesta sol·licitud també es pot utilitzar per modificar les dades generals o les dades bancàries del creditor.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment de l’any.
Termini de tramitació
Màxim tres mesos.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic.
Horari:
Matins de dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h
Tardes de dimarts i dimecres, de 16.30 h a 19.00 h
*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h
Tel.: 93 770 03 25
També es pot iniciar la tramitació on-line clicant aquí
Requisits i Documentació requerida
Cal presentar la instància amb el model normalitzat d’alta de tercers, i aportar el document identificatiu (CIF/NIF).
L’entitat financera haurà de donar la conformitat que les dades bancàries corresponen amb el sol·licitant segellant i signant en l’espai corresponent de la instància específica per a aquest tràmit. Una vegada fet aquest pas, es pot tramitar a l’Ajuntament.
Unitat tramitadora
Serveis Econòmics
Normativa aplicable
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Llei 29/2010, de 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic