
Activitats amb inscripcions obertes!
Sol·licitud Hort Urbà a Can Morral
Tràmit per a la sol·licitud d’un Hort Social a Can Morral, ubicats a la zona del mateix nom. Són 69 parcel·les de titularitat municipal que s'atorguen preferentment a jubilats i prejubilats per a la seva explotació com a conreu hortícola per a consum familiar.
Els usuaris, en cap cas, no podran cedir, alienar, gravar o disposar, a títol onerós o gratuït, els drets que es derivin de l’autorització d’ús, ni transmetre-la a tercers.
Podeu consultar si hi ha convocatòries actives consultant el taulell d'anuncis
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona empadronada a Abrera.
Qualsevol entitat inscrita en el Registre Municipal d’Entitats.
Quan es pot sol·licitar?
Quan la convocatòria per atorgar horts estigui activa.
Termini de tramitació
Màxim tres mesos
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït
On es pot fer el tràmit?
Presencialment a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic.
Horari:
Matins de dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h
Tardes de dimarts i dimecres, de 16.30 h a 19.00 h
*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h
Requisits i Documentació requerida
Requisits
- Ser resident a Abrera, major d’edat, i constar al Padró Municipal el dia de l’aprovació d’aquestes bases.
- No estar en possessió (el sol·licitant, cònjuge, parella de fet o qualsevol altre membre de la unitat familiar) d’una altra parcel·la d’horts municipals.
- No estar en possessió (el sol·licitant, cònjuge, parella de fet o qualsevol altre membre de la unitat familiar) de cap altre terreny de conreu, per qualsevol títol, S’exceptuen aquelles persones que posseeixin un hort en situació irregular al terme municipal d'Abrera, al qual hauran de renunciar i restituir al domini públic, abans de ser adjudicataris d’una parcel·la municipal.
- No estar sancionat amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir noves autoritzacions
- En cas de les entitats, hauran d’estar inscrites en el Registre Municipal d’Entitats.
Documentació necessària
- DNI/NIE del/la sol·licitant o del/la seu/seva representant
- Sol·licitud per al tràmit
Vigència
Les llicències d’ús privatiu a cadascun dels horts s’atorgaran per un període de 4 anys.
En el cas que un hort quedi sense treballar per l’adjudicatari durant un termini de més de sis mesos, sense que hi hagi una comunicació expressa i motivada a l’Ajuntament d’Abrera, aquest quedarà lliure i podrà ser adjudicat novament per l’Ajuntament per ordre de llista d’espera.
Per a la renovació dels horts urbans
En cas d’estar interessat en la renovació de l’autorització, el titular haurà de demanar, amb una antelació mínima d’un mes, la renovació d’aquesta. Si l’Ajuntament no resol expressament en altre sentit, s’entendrà estimada i restarà automàticament renovada per un període de dos anys més, i així successivament, per períodes de dos anys.
Normativa aplicable
Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic