DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:42 h
  • El veïnat del barri de Santa Maria de Vilalba d'Abrera viu la seva Festa Major, amb diferents propostes adreçades a tota la família!
  • Ràdio a Abrera a la Piscina Municipal d’Estiu! Dimecres 13 de juliol de 2022 ens hem divertit amb l'emissió en directe de "El Top" amb música, jocs i regals i la col·laboració de Vive y Baila i la Bibliopiscina!

• Festa Major 2022: Exhibició de ball de Vive y Baila
  • Celebrem la Setmana Internacional de la Dansa 2022, amb diferents masterclass gratuïtes!

Abrera amb les nostres entitats! Vive y Baila obre les inscripcions pels grups de Zumba de Ca n'Amat i Santa Maria de Vilalba, així com per a la resta de les seves activitats, que es tornaran a impartir a partir del proper mes de setembre

9/8/2022

Després de les vacances d'estiu, les nostres entitats tornen a oferir les seves activitats habituals! És el cas, de l'entitat Vive y Baila, que ja comença a preparar la seva tornada durant el proper mes de setembre.

Aquest curs 2022-23, com a novetat, es reprenen les classes de Zumba al barri de Ca n'Amat, i també s'obrirà un nou grup de Zumba a Santa Maria de Vilalba d'Abrera, obert a totes i tots els veïns i veïnes del barri que s'hi vulguin sumar.

El proper dilluns 5 de setembre, l'entitat abrerenca Vive y Baila, tornarà a oferir la seva activitat habitual, com són el grups de Zumba per a totes les edats, activitats per a reforçar l'abdomen i l'esquena, dansa del ventre i ioga. Quan a l'activitat de Zumba es continuaran oferint diversos grups per a adults i infants, amb espais diferenciats.

Enguany, com a novetat, es reprenen les classes de Zumba al barri de Ca n'Amat, que s'impartien abans de l'esclat de la pandèmia de la Covid-19, i també s'obrirà un nou grup de Zumba a Santa Maria de Vilalba d'Abrera.

Per a més informació, així com per a formalitzar les inscripcions a les diferents activitats de Vive y Baila, us podeu adreçar a través de diferents canals:

• Per telèfon trucant al T. 657 317 726
  • A través del correu electrònic, viveybaila@outlook.es
  •  I mitjançant el perfil d'Instagram de l'entitat @viveybailabrera.

Després de les vacances d'estiu, tornem a gaudir de les propostes i activitats de les nostres entitats!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ